HTML

életképek Budapest határában

Törökbálint egy település Budapest határában. Ennek minden előnyével és hátrányával.

Facebook

Linkblog

2008.12.04. 17:03 balinti.betyar

Hírünk a nagyvilágban vol.1

Nemrégiben érdekes óriásplakátok jelentek meg a Tükörhegy és a Depo között. Az eseményről a Bors újság is megemlékezett. Emígy:

Ki ne sírná el magát boldogságában, ha kedvese óriásplakáton köszöntené fel a születésnapján? Antal Éva sem tett másként, amikor a törökbálinti benzinkút felé autózva a férjét és gyermekét látta visszaintegetni az út menti hirdetőtáblákról.

Hogyan másként köszönthetné fel a feleségét egy óriásplakátokkal foglalkozó cég tulajdonosa, mint a megfelelő helyekre kiragasztott hatalmas hirdetésekkel?

És ki az a feleség, akinek szívét ne melengetné egy ilyen ajándék? Antalék telefonvonalai napok óta égnek: egymás után jelentkeznek be a rokonok és az ismerősök, akik látták Zoltánt és kisfiúkat Sebestyént Éva születésnapi plakátján. – A harmincadik születésnap nagyon fontos egy ember életében, és a munkám révén kézenfekvő volt az ötlet, hogy óriásplakáton köszöntsem fel Évát. A szervezés azonban így sem volt egyszerű - fejtegette Zoltán, aki a plakát cég egyik tulajdonosa. A fényképet a férfi egyik barátja készítette, majd a külön legyártatott plakátokat két helyre tették ki: Törökbálintra, Zoltánék otthona közelébe és a Ferihegyi repülőtérre vezető útra, mivel Éva születésnapjának reggelén elutazott a család. – Október 31-én volt a nagy nap, ám én már napokkal előbb extázisban voltam. Fél hétre mentünk a reptérre, és féltem, hogy nem lesz elég világos, hogy Éva észrevegye a plakátot. Többször felkeltem hajnalban, hogy ellenőrizzem a fényerősséget. Végül a születésnapja előtti délután nem bírtam tovább: megkértem, ugorjon ki velem a benzinkúthoz - emlékezett vissza Zoltán. – Én vezettem, Évi pedig jó plakátos-feleséghez híven a reklámokat figyelte. Sírva fakadt, amikor meglátta a mienket. – Abszolút meglepetés volt, semmit se sejtettem előre. Békésen ültem az autóban, és egyszer csak megláttam a férjem és a fiam integetni: nem is egy plakátról, hanem egymás után négyről. Nagyon megható volt - tette hozzá Éva. - A leginkább az melengette a lelkem, hogy Zoli ennyi időt és energiát áldozott arra, hogy meglepjen, és nemcsak beszaladt a boltba, hogy vegyen egy virágcsokrot.


H. N.

és íme a plakát - állítsunk ezzel is mementót a kreatív apukának

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap nagyvilág bors óriásplakát


A bejegyzés trackback címe:

https://torokbalint.blog.hu/api/trackback/id/tr71804350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása